Leveringsmetoder

Normal leveringstid hos Alypos eJuice er 1-3 virkedager (gjelder lagerførte varer), beregnet ut fra når du mottar ordrebekreftelsen.
Vi tar forbehold om at lengre leveringstid kan forekomme ved større kampanjer og salg.

Vårt lager er åpent mandag-fredag, ordre som bestilles i helgene vil derfor ikke pakkes eller sendes før neste virkedag.

Alle brevsendinger leveres direkte til din postkasse fra posten 

Alle pakker med sporing leveres til ditt nærmeste postkontor/post i butikk (utleveringssted). Hentefristen er normalt 14 dager fra ankomstdagen, deretter sendes pakken i retur til oss..

Sporing og Brevsending:

Vi sender våre varer med posten.
Du vil motta en SMS og en Mail  når varen går ut fra vårt lager

Når du bruker med sporing og når pakken er ankommet utleveringssted vil du motta en SMS med en hentekode fra posten.

Fraktskade: 

Dersom din ordre har blitt skadet ved levering, ber vi deg ta kontakt med vårt kundesenter så fort som mulig.
Dette gjelder for både synlige og usynlige skader, det er derfor viktig at du sjekker pakken ordentlig når den hentes.
Spar alltid på emballasjen ved synlig skade, ta gjerne et bilde av hvordan pakken ser ut og send en e-post til vårt kundesenter . 
Merk gjerne eposten i emnefeltet med «fraktskade» og «ordrenummer».

Pick Up Point: 

Vårt pick up point holder åpent alle hverdager mandag-fredag 1700 – 2100. Adressen er Vearåsen 58b, 3173 Vear.
Det er lov å prøve oss i helgene også hvis vi er tilgjengelig kontakt oss så finner vi en løsning for levering.
Bestill varene enkelt på nett og hent de kort tid etter bestilling med pick up point som levering.
Du mottar en SMS når varene er klare for henting.

Betaling

Paypal - Visa/mastercard - Bankoverføring – Vipps

Svalbard 

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- 

Fremsendingstid varierer på de ulike fraktmåtene og på hvor i landet pakken skal sendes.
For mer info om fremsendingstid, Les mer her , og transportørens info om de ulike fraktmåtene..


Dersom sendingen ikke får plass i postkasse eller postboks, må mottaker hente sendingen på postkontoret.